ReviewsOver de therapeuten
Marieke en Joost
★★★★★
Ingrid heeft ons geholpen om opnieuw naar elkaar te kijken. Ze stelt precies de juiste vragen, luistert met aandacht en weet onderliggende patronen helder te spiegelen. Dankzij haar gesprekken voelen we ons meer verbonden dan ooit.
Anonieme stiefmama
★★★★★
De training gaf mij woorden voor wat ik voelde en hielp mijn partner om dat echt te begrijpen. Voorheen voelde ik me vaak alleen staan in mijn rol. We hebben geleerd om moeilijke onderwerpen aan te pakken zonder elkaar te kwetsen. Dat geeft enorm veel rust.
Emiel
★★★★
“Cijfer 9, omdat dit thema algemeen veel meer aandacht verdient en het specifiek onze relatie een ‘boost’ heeft gegeven op een warme en positieve manier. Een hele fijne manier om te investeren in wat zo gewoon lijkt, maar ontzettend kostbaar is: je relatie.”
Lotte
★★★★★
Na jaren van communicatieproblemen gaf Gerwin ons de tools om elkaar weer te begrijpen. Zijn empathie en heldere begeleiding in de dialoog maakten het verschil. We zijn hem enorm dankbaar.
Anoniem
★★★★★
Zelfs na 7 jaar kwamen we telkens terug in dezelfde ruzies. Deze training gaf ons inzicht in onze patronen en vooral: hoe we daaruit kunnen stappen. De gesprekken voelden veilig en respectvol. Cindy werkt met veel humor en warmte. Je voelt je op je gemak bij haar.
Marieke
★★★★★
“Ik beoordeel het event met een 9 omdat het zo makkelijk is om aan te leren, zo positief is, zoveel moois brengt. Dat je het samen met andere stellen doet, versterkt dit alles enorm. Het was prettig, veilige sfeer, open en luchtig ook. Het bevatte info, technieken en praktische handvatten voor thuis. Het weekend gaf ons ontspanning, verbinding, ‘sparkles’ en rust.”
J & M
★★★★★
Gerda is een zeer betrokken en doortastende coach (of moeten we zeggen psycholoog?) met een toegankelijke en warme persoonlijkheid. Dit zorgde voor een veilige basis van waaruit de mooiste gesprekken ontstonden tussen ons. Dank zij haar hebben we de weg naar elkaar weer teruggevonden.
Anoniem
★★★★
“Totaalcijfer een 8 met een goede balans in theorie, meditatie, oefeningen, dialogen en delen in de groep, zonder de druk te moeten delen als het te persoonlijk voelde. Het was positief en constructief en gaf zowel inzicht als ruimte. Heel waardevol met handvatten voor verbetering en verbinding, inzicht in link met de jeugd, zonder nadruk op wat er nu ‘mis’ is, dus zonder oordeel en met compassie.”
Eva
★★★★★
Wat wij zo waardeerden aan Gerda is dat ze niet alleen kijkt naar het ‘gedoe’ van nu, maar ook helpt begrijpen waar het vandaan komt. Zonder oordeel, met veel rust en warmte. Door haar gesprekken konden we elkaar weer écht horen. We zijn er sterker uitgekomen.
M.
★★★★★
Wat Ingrid bijzonder maakt, is haar zachte kracht. Ze voelt goed aan wat er speelt en weet snel tot de kern te komen, zonder dat het onveilig voelt. We voelden ons allebei gezien én uitgedaagd, precies wat we nodig hadden.
Wendy
★★★★★
De grootste kwaliteit van Gerwin zat hem voor mij in zijn meesterschap om onze relationele knelpunten te ontzenuwen, wat ons als ouders een stabielere basis geeft. Gerwin heeft de lucht tussen ons opgeklaard en dat is van onschatbare waarde voor de rest van ons leven!
Hannah
★★★★★
In een moeilijke periode leerde ik Gerda kennen als een warm en wijs mens. Ze ziet en hoort echt beide partners, brengt rust en creëert veiligheid. Dankzij haar gesprekken leerde ik mijn patronen kennen en blijvend veranderen. Dat neem ik mijn leven lang mee.
Tom en Lisa
★★★★★
Dankzij Gerwin hebben we geleerd om conflicten op een constructieve manier te benaderen. Zijn begeleiding heeft onze relatie verdiept en versterkt. De dialoog was hierin een heel mooi instrument, wat we thuis nog regelmatig gebruiken.
Yara
★★★★★
Ingrid creëert ruimte. Niet alleen om te praten, maar vooral om te voelen. Ze is invoelend, scherp en liefdevol tegelijk. Door haar begeleiding ben ik mezelf én mijn partner veel beter gaan begrijpen.
Karin
★★★★
Wat is er in een paar sessies met Gerwin al veel in beweging gekomen. En het mooiste is: we leren elkaar weer waarderen.
Paul, papa en stiefpapa
★★★★★
We zaten vast in discussies over de kinderen. Tijdens het relatieweekend leerden we eindelijk met elkaar praten zonder dat het escaleerde. Ik begrijp mijn partner nu veel beter en weet ook beter wat mijn eigen gedrag bij haar oproept. Dat heeft echt iets veranderd tussen ons. Ik ben hoopvol!
Daan
★★★★★
Wat een fijne therapeut. Ingrid is warm, intuïtief en toch heel scherp. Ze helpt je om onder de oppervlakte te kijken en blijft steeds afgestemd. Haar begeleiding heeft echt iets in beweging gezet.
Annemarie & Bas
★★★★★
We kwamen vastgelopen binnen, maar bij Ingrid viel al snel de spanning van onze schouders. Haar rust, warmte en heldere blik gaven ons vertrouwen. Ze helpt je om op een nuchtere manier naar je relatie te kijken – én naar jezelf.
Marjo
★★★★★
“Ik geef het event een 10: veel aan gehad, inspiratie opgedaan en fijn met alle andere deelnemers. Het voelde veilig en verbindend en het heeft ons vertrouwen gegeven om er samen aan te werken. We hebben tools gekregen om thuis mee aan de slag te gaan.”
Anonieme vader
★★★★
Ik was eerlijk gezegd sceptisch. Maar de manier waarop de gesprekken begeleid werden maakte dat we echt tot de kern kwamen. We leerden hoe we onze gevoelens en behoeften kunnen uitspreken zonder dat de ander zich aangevallen voelt. De structuur van de gesprekken maakt het mogelijk om zelfs de meest gevoelige onderwerpen te bespreken. Het gaf ons inzicht in onszelf en in elkaar. Dat was enorm waardevol.
Sophie en Mark
★★★★
Gerwin creëerde een veilige ruimte waarin we eindelijk écht naar elkaar konden luisteren. Zijn rustige benadering en scherpe inzichten hielpen ons om oude patronen te doorbreken. Onze relatie voelt weer als een team.
Monique Beumer
★★★★★
Samen met mijn man hebben wij een sessie gehad bij Ingrid. Ingrid creëert een rustige en veilige setting waarin ruimte is om echt te luisteren naar elkaar. Haar begeleiding is open, zonder oordeel en helpt om patronen helder te krijgen zonder dat het zwaar wordt. De sessie bracht meer inzicht en verbinding. Een waardevolle ervaring.
W.B.
★★★★★
Gerda hielp ons als stel om inzicht te krijgen in onze relatiepatronen, opvoeding en karakterverschillen. De sessies voelden altijd prettig en vertrouwd, ook als het confronterend was. Ze luistert écht, biedt concrete handvatten en gaf ons tips waar we nog dagelijks iets aan hebben. We maken nu minder ruzie, praten beter én verwachten ons tweede kindje. We zijn haar ontzettend dankbaar!
Ineke van den Berg
★★★★★
Een enorme waardevolle ervaring om via een Relatie Assessment de balans op te maken over de kracht en de aandachtspunten in onze relatie. Ingrid heeft ons via een oefening met de Imago dialoog geholpen om onze harten (weer) op een bijzondere manier naar elkaar te openen.
B en E
★★★★★
Gerwin heeft ons met zijn scherpe inzicht en bijzondere gesprekstechnieken echt geraakt. Hij wist met veel empathie en respect de juiste snaar te raken, waardoor we elkaar opnieuw zijn gaan begrijpen. Zijn begeleiding heeft ons van een dood spoor gehaald en we voelen ons weer verbonden. We zijn hem daar diep dankbaar voor – ook namens onze vier kinderen.
I.H.
★★★★★
Gerda is een open, warme en lieve coach, waar je af en toe ook goed mee kunt lachen. Ze heeft ons heel fijn geholpen in een EFT relatietraject en mij en mijn zoon ook erg fijn begeleid tijdens een heel bijzonder zoon-vader gesprek. Ik kan Gerda dan ook erg aanbevelen!
K en J
★★★★★
De sessies bij Gerwin hebben ons geholpen elkaar weer even echt te zien als mensen waardoor we weer echt met elkaar in verbinding konden komen. Hij besteedde tijd aan ons beiden en hielp ruimte creëren zodat we elkaar ook weer konden horen.